Shop Mobile More Submit  Join Login
Puppetmaster by tchintchie Puppetmaster by tchintchie
Trinity Blood fanart: Dietrich von Lohengrin aka Puppetmaster
Add a Comment:
 
:iconmarquis-von-glaive:
Marquis-Von-Glaive Featured By Owner Mar 13, 2013
This is outstanding!
Reply
:iconamantartisque:
amantartisque Featured By Owner Feb 5, 2012  Hobbyist General Artist
LOVE
Reply
:iconrainbowrings:
RainbowRings Featured By Owner Apr 15, 2011  Hobbyist General Artist
HHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Reply
:iconnightsong18:
Nightsong18 Featured By Owner Dec 3, 2010
totally awesome !
Reply
:iconheronaria:
HeronAria Featured By Owner May 28, 2009  Student Writer
This is an amazing picture! He looks so cool! I love his epic pose! ^-^
Reply
:iconkazumikuwabara:
KazumiKuwabara Featured By Owner Jan 9, 2009
OMG it's Walter. O_o

Lol.
Reply
:iconpunkskaplunk:
Punkskaplunk Featured By Owner Oct 17, 2008  Student General Artist
The hair and cloths are unbeliveable.
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Oct 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you so much ^^
Reply
:iconpunkskaplunk:
Punkskaplunk Featured By Owner Oct 24, 2008  Student General Artist
No problem ^_^
Reply
:iconseraphalexa:
SeraphAlexa Featured By Owner Jun 20, 2008  Professional Digital Artist
:D I love his hair! Wonderful job!
Reply
:iconslytherin-brat:
Slytherin-Brat Featured By Owner Jan 26, 2008
Great! I love the pose! :+fav:
Reply
:iconcasandraelf:
Casandraelf Featured By Owner Jan 9, 2008  Hobbyist Digital Artist
funny how dietricht can make a hellsing fan remember walter
Reply
:iconlightningale:
lightningale Featured By Owner Dec 18, 2007  Student Traditional Artist
woooooooow..great work, however in the book he seems more childish....:+favlove:
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Dec 19, 2007  Hobbyist Digital Artist
thx but well i like him better like that:D
Reply
:iconlightningale:
lightningale Featured By Owner Dec 19, 2007  Student Traditional Artist
me too :D :heart: accually, you draw them all so beautiful....I wish they could be real ..;)
Reply
:iconorochitachi:
Orochitachi Featured By Owner Aug 12, 2007
OMG thats beautiful!! I love how the hairs done... I lovw the whole thing! I adore the puppet master lol *favs*
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Aug 13, 2007  Hobbyist Digital Artist
thanks for the comment:D glad you liked it:D
Reply
:iconorochitachi:
Orochitachi Featured By Owner Aug 13, 2007
Welcomes XD *gives cookie lols* don't mind the randomness
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Aug 14, 2007  Hobbyist Digital Artist
hehe thanks:D i love cookies!! XD
Reply
:iconorochitachi:
Orochitachi Featured By Owner Aug 14, 2007
LOL good.. *give you more* :)
Reply
:iconkiyarasabel:
KiyaraSabel Featured By Owner Aug 1, 2007  Hobbyist General Artist
Heh, I JUST finished reading my advance preview novel of Trinity Blood last night.
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Aug 3, 2007  Hobbyist Digital Artist
did you like it???
Reply
:iconkiyarasabel:
KiyaraSabel Featured By Owner Aug 3, 2007  Hobbyist General Artist
Yeah, it was pretty good.
Reply
:iconchibi-alu:
Chibi-Alu Featured By Owner Jul 29, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
wow thats amazing *_*
Reply
:iconkasiasdragon:
KasiasDragon Featured By Owner Jul 27, 2007
Because everyone knows that Dietrich is sexy. :nod:
Reply
:icontommy-tonebender:
tommy-tonebender Featured By Owner Jul 25, 2007  Hobbyist General Artist
... This is one of the reasons why I need to watch that show again. I stopped in the middle because it was boring me, but those Rozen-something guys were pretty badass.
Reply
:iconcasandraelf:
Casandraelf Featured By Owner Jan 9, 2008  Hobbyist Digital Artist
i think the word you're looking for is 'rozenkreutz'
Reply
:icontommy-tonebender:
tommy-tonebender Featured By Owner Jan 9, 2008  Hobbyist General Artist
Yes, thank you. ^^
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Jul 26, 2007  Hobbyist Digital Artist
yeah but they really suck in the anime....you better go for the novels and mangas!!!!
Reply
:icontommy-tonebender:
tommy-tonebender Featured By Owner Jul 26, 2007  Hobbyist General Artist
Oh ok good, because I've been buying the manga anyway.
Reply
:iconanubismito:
anubismito Featured By Owner Jul 24, 2007
Beautiful!!! the pose and the hair are amazing!!!
I also love the colouring, of course ^_¨^
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Jul 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
thx a lot:D
Reply
:iconlederin:
Lederin Featured By Owner Jul 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
:omg:
wow!!

Love the colouring, and the hair!! :D
Reply
:icontanja-a:
Tanja-A Featured By Owner Jul 24, 2007  Professional General Artist
cooooooool O.o ich hab TB immer noch net gelesen >.< aber der schaut wie Walter aus :D
super bild! :heart:
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Jul 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
danke:D ja stimmt die zwei sehen sich ziemlich ähnlich haben aber sonst nit viel gemein *Gg* ausser die Fäden halt:D
Reply
:icontanja-a:
Tanja-A Featured By Owner Jul 24, 2007  Professional General Artist
trotzdem n coooles bild ;) und er ist angezogen *wunder* :D
Reply
:icongenesis-05:
Genesis-05 Featured By Owner Jul 24, 2007
Awesome pic.
Reply
:iconmariquette:
Mariquette Featured By Owner Jul 23, 2007
OMG. I don't do Trinity Blood. But he looks so much like Walter from Hellsing. O.o Yay!
Reply
:iconcleokat:
CleoKat Featured By Owner Jul 23, 2007
Damn awesome hand detail man. *__________* 'insta fav' <3
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Jul 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
thankies my dear;)
Reply
:iconcleokat:
CleoKat Featured By Owner Aug 2, 2007
You are welcome!!! <3
Reply
:iconalucardslurver:
Alucardslurver Featured By Owner Jul 23, 2007
Aiee! *squee* He looks so damn good! <33 And the stuffs on the sleeve looks totally teh awesome too...and god damn I love how you did his eyes. *.*
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Jul 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
glad you like it:D thanks a lot!!
Reply
:iconalucardslurver:
Alucardslurver Featured By Owner Jul 24, 2007
Joo are so welcome. ...may the muse of smexy mens continue to supply you. >> <<
Reply
:iconereyes:
ereyes Featured By Owner Jul 23, 2007
Awesome. I like the work you did on the coat. I don't watch Trinity Blood much, so I don't really know who he is. =P
Reply
:icontchintchie:
tchintchie Featured By Owner Jul 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
thx a lot:D he´s one of the bad guys (obviously lol) :D
Reply
:iconereyes:
ereyes Featured By Owner Jul 23, 2007
Ah, okay. And you're welcome. :D
Reply
:iconneon-is-my-baby:
neon-is-my-baby Featured By Owner Jul 23, 2007
-is wanting that frikin kick ass jacket- RAWR!
Reply
:iconspikevalance:
SpikeValance Featured By Owner Jul 23, 2007  Hobbyist General Artist
Good work! :fuzzydemon:
Reply
:iconarheniel:
Arheniel Featured By Owner Jul 23, 2007
I CANT BELIEVE HE'S NOT NAKED!

Damn brat. Sometimes I hate him, sometimes I like him. It's your fault u_u Awesome work on the jacket, man. Still, can't believe he's not nekkid.

His hands give me ideas. You know it's mah fetish.
Reply
Add a Comment:
 
×
100 Purchase Purchased Download Purchase Soon
1.4 MB ZIP File. Includes JPG
Dietrich1.jpg
1.4 MB
Add Your Rating! Thanks for Rating! Change Your Rating




Details

Submitted on
July 23, 2007
Image Size
290 KB
Resolution
568×768
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,915
Favourites
204 (who?)
Comments
51
×